.

.

maanantai 16. toukokuuta 2011

Sims 2 lisäosia

Mulla on Sims 2:seen tällä hetkellä: Yöelämää, Kauppa auki, Lemmikit, Matkoilla ja nyt myös Vapaa-aika! Ostin eilen yhdestä kaupasta sen. En muistanutkaan, että sellainen lisäosa oli olemassa. Sain sen tosi halvalla, kun tuotteessa ei ollut hintaa ja sitten sille vaan heitettiin hinnaksi 4 €! Musta tosi hyvä hinta, kun noi lisäosat voi vieläkin maksaa melko paljon, enkä siksi niitä yleensä kovin usein ostelekaan. Oon kuitenki ruvennu niitä keräilemään, kun vaikka sen lisäosan nimi ei oliskaan kovin houkutteleva, niin se sisältää silti paljon uusia tavaroita, vaatteita, ammatteja ym. :)

Mutta tuo Vapaa aika oli kyllä todella hyvä ostos! Oli ihanaa, kun siihen sai esim. tanssin, josta olin kuullut puhuttavan foorumeilla. Uudet ammatitkin olivat todella tervetulleita, kun olin jo ihan kyllästynyt vanhoihin ja siihen, ettei tietyntyyppinen sim voinut saada jotain räväkämpää, persoonalleen sopivaa ammattia, vaan joutui tyytymään johonkin tylsään.

Katselin myös muutama päivä sitten verkkokauppoja ja ajattelin DVD:iden tilaamisen ohella ostaa myös Sims 2 Yliopiston, jossa tulee mukana pari kamasettia. Mulla on toi Joulusetti myös, mutta se ei ole jostain syystä asentunut tälle uudelle koneelle, mutta ei se haittaa, kun en aikaisemminkaan ollut viettänyt joulua simeillä.

4 kommenttia:

  1. Suosittelen lämpimästi sitä Kaupunkikämppää, jos lisäreitä oot hankkimassa, koska se on musta todella mainio. Ne vuokrakämpät on tosi hyvä lisä ja siinä tulee niitä noitiakin. Tosin musta ykkösessä noidat oli kyllä kiinnostavampia. Ja yliopiston on kyllä kansa kiva tai saa uuden ikävaiheen, kun on niitä nuoria aikuisia siellä yliopistossa. Tosin mä tykkään kyllä kaikista lisäreistä ja en osais pelata ilman. :)

    VastaaPoista
  2. Se kuulostaa tosiaan kiinnostavalta lisäosalta, mutta mietityttää, että voinko enää hankkia yhtään, kun tää Yliopisto on saanut pelin hidastumaan, vaikka tietokoneeni onkin markkinoiden tehokkaimpia :/ Noidat olis kyllä kiinnostavia ja varmaan sen mukana tulis lisää kamaa ym. Se Vuodenajat -lisäosa ei tosin kiinnosta hirveesti, kun mun simit ei kuitenkaan vaihda vaatteita niin usein - vai vaihtaako ne ite automaattisesti ulkoiluvaatteet?

    VastaaPoista
  3. Tässä lueskelen tätä blogia, ja satuin lukemaan nää kommentit myös ja voin vastata tuohon kysymykseen, eli joo, simit vaihtaa ulkovaatteet automaattisesti ovella :)

    Ja hei, hauska blogi! Oon viime aikoina lueskellu jostain syystä kakkosella toteutettuja blogeja, vaikka itte pelaan kolmosta (ja kakkonen on koneella ja just asensin takasin Vapaa-ajan :D), ja miusta tälläset on nii lepposta luettavaa ku kertoillaan useemmasta eri suvusta ilman sen kummempaa "stressiä" mistään :) En tiiä miten uusimmissa postauksissa on, mut jonkillaiset sukupuut vois olla tosi mielenkiintosia, ite ainakii oon tosi kiinnostunu aina niistä, ja ku oot useempaan kertaan maininnu mahtisuvut ja sen sellaset. Ja arvostan aina jos joku jaksaa kakkosessa kehittää sukuja, ku ite en koskaan jaksanu sen takia ku ois sit pitäny pelata sadalla eri perheellä -> tein aina vaan uusia.

    VastaaPoista
  4. Kiitos! Kiva, että tykkäät tästä blogista :) Mustakin on ollut mukavaa kirjoitella sillain leppoisasti.

    Mä oon joissakin viesteissäni esitellyt enemmän tiettyjä perheitä. Nimittäin noissa Hahmoesittely -tunnisteissa on käsitelty jotakin tiettyä hahmoa ja niissä oon yleensä maininnut läheisimmät perheenjäsenet. Mäkin oon haaveillut semmosesta sukupuunteosta, mutten oikein tiedä, et kuinka toteuttaisin sen tietokoneella. Oon joskus tehnyt paperille sukupuun ja se vaati paljon kumittelua :D En oo tosin päivittänyt sitä aikoihin. Jotkut on ottaneet Print Screenin pelin omasta sukupuusta, mulla mulla se ei toimi enää Sims 2:ssa jostain syystä.

    VastaaPoista