.

.

keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Sovellus suljetaan

Kerroinkin tuossa äskettäin, että oon taas pitkästä aikaa ruvennut pelaamaan. Uutta mielenkiintoa oon saanut Outolaaksosta ja uusista perheistä, joita oon sinne luonut. Pari päivää sitten mulle kävi niin, että kun latasin Creativen perhettä, niin se jumittui aina latausvaiheeseen. Kun vaihtonäppäimellä tulin takaisin Työpöydälle, niin tuli ilmoitus, että "Sovelluksessa tapahtui virhe. Sovellus suljetaan". Ja se tuli joka kerta samalla tavalla, kun yritin avata Creativen perheen ja joka kerta se virhe sulki koko pelin ja piti aloittaa taas alusta.

Pelästyin jo, että nyt en enää koskaan voi pelata Simssiä. Nyt vielä, kun en ollut edes pitkään aikaan pelannut ja päässyt uudestaan sen makuun. Testasin kuitenkin muut perheet ja ne toimivat. Päätin laittaa Creativen perheen muuttamaan ja se korjasi asian.

Mulla on kerran aikaisemminkin ollut melko samankaltainen tilanne, josta ei selvitty. Siitä lisää tässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti